Smart sentralbord og
  omnikanals kontaktsenter
  ved dine fingertupper

Våre produkter er skreddersydd for hver enkelt kunde - inkludert support

Hvordan er vi annerledes?

Vi designer, utvikler og foredler løsninger basert på innsikt og tilbakemeldinger fra ekte brukere.

Lær mer om våre løsninger

Smart sentralbord

Hvem er det for?

Den eneste sentralbordapplikasjonen du trenger for å svare på innkommende anrop til bedriften din på den mest effektive og praktiske mulige måten.

Image

Modus

Steng sentralbordet ved ett enkelt tastetrykk

Administrer enkelt hvordan virksomheten din opererer med hjelp av ulike moduser.

Image

Addressebook

Alle dine kontakter er alltid oppdatert med rett informasjon

Søk og filtrer i adresseboken. Ring, overfør anrop eller send en SMS til kontaktene dine.

Image

Tidsstyring

Få enkel oversikt over når og hvordan virksomheten kan nåes.

Definer åpningstider, lunsj, spesielle dager og hva som skal skje når kundene dine ringer gjennom et enkelt brukergrensesnitt.

Image

Samtalehistorikk

Ingen flere tapte anrop

Alt på ett sted, lett tilgjengelig - liste over tapte, besvarte og utgående anrop - fra kø eller privat - med filtreringsmuligheter.

Image

Min side

Kun det som er relevant for deg

Ring og administrer samtaler uten problemer. Dine kontakter, din anropshistorikk - raskt og enkelt tilgjengelig.

Omnikanals kontaktsenter

Hvem er det for?

Den eneste løsningen du trenger for å håndtere alle henvendelser og kanaler på tvers av hele ditt kundesenteret.

Image

Omnikanals kommunikasjon

Ekte omnikanals opplevelse

Kundesentrisk – telefon, web chat, e-post, sosiale medier og SMS interaksjoner i et og samme grensesnitt.

Image

Smart omnikanals ruting

Betjen dine kunder bedre

Unngå at forskjellige agenter håndterer samme kunde på forskjellige kanaler, jobber med samme sak, og gir to forskjellige svar.

Image

Smart arbeidsflyt

KI assistert kundebehandler

KI som hjelper å effektivisere dine agenter ved å håndtere repeterende oppgaver.

Klassifisering, tale til tekst, tekst til tale konvertering og assistanse er bare noen av flere funksjoner som er tilgjenglig ved dine fingertupper.

Image

Samtalestyrt IVR

Forenklet metode for dine kunder å nå deg

La dine kunder forklare sitt problem på sitt språk til løsningen uten å benytte en tastevalgs meny. La oss hjelpe deg å bygge en selvbetjent IVR løsning som imponerer dine kunder.

Image

En telefon rett i din nettleser

Færre enheter - mindre bryderi

Ingen behov for ekstra enheter eller programvare. Bruk et nytt eller eksisterende hodesett tilkoblet din PC for å håndtere dine anrop.

Image

Dashboard og rapporter

Snu alle stener

Med et unisont dashboard, tilgang til informasjon i sanntid – så vel som historiske data – på tvers av alle kanaler og interaksjoner fra dine kunder.

Hva våre kunder sier

Image

Carine Tobiassen

I vår hverdag hvor vi leverer online resepsjonstjenester til våre kunder er Omnicus og deres telefonløsning en av våre viktigste verktøy. Vi har brukt de siden oppstart i 2021, og med de på lag har vi kunnet hjelpe våre kunder med å besvare telefonen på en profesjonell måte og med høy grad service.

Vi besvarer mellom 300-500 telefoner i uken og med hjelp av Omnicus har våre ansatte full kontroll på hvilken kunders telefoner som ringer inn, calbacks, ventetid og historikk på innringer.

Vi får også unik statistikk som gir oss innsikt og forståelse, slik at vi kan tilpasse våre tjenester og gi et enda bedre tilbud til våre kunder.

Vi er stor fornøyd med Omnicus og anbefaler de til alle!

Kontakt oss

Send oss en e-post

hello@omnicus.com